Wymiana tylnej obudowy jest konieczna, gdy jest ona pęknięta, wgnieciona, uszkodzona lub zarysowana. Uszkodzona obudowa może wpłynąć na estetykę telefonu oraz ochronę wewnętrznych komponentów.
Objawy mogą obejmować:
Wymiana tylnej obudowy wymaga precyzyjnego demontażu telefonu, co może być trudne i ryzykowne. Nieprawidłowa naprawa może uszkodzić inne komponenty telefonu, takie jak aparat lub moduł baterii. Zaleca się skorzystanie z profesjonalnego serwisu.
Proces zazwyczaj obejmuje:
Czas wymiany tylnej obudowy wynosi zazwyczaj od 4 do 8 godzin, w zależności od obciążenia serwisu oraz dostępności części.
Zakres Naprawy:
W iPhonie 14 Pro Max znajdziesz nowoczesną tylną obudowę wykonaną z teksturowanego matowego szkła i stali nierdzewnej. Do wyboru dostępne są 4 stylowe wersje kolorystyczne, dzięki którym z łatwością spersonalizujesz swój telefon. Choć w tym modelu tylna obudowa jest wyjątkowo odporna na uszkodzenia mechaniczne, to jednak może ulec zniszczeniu, jeśli smartfon spadnie z dużej wysokości na twarde podłoże. Niewielkie ubytki i pęknięcia spowodują, że do wnętrza przedostaną się szkodliwe czynniki zewnętrzne. Jak temu zapobiec?
W naszym serwisie pogwarancyjnym szybko udzielimy Ci niezbędnego wsparcia. Uszkodzoną obudowę należy wymienić na nowy element o takich samych parametrach technicznych. Taką naprawę jesteśmy w stanie przeprowadzić w ciągu 30-60 minut na specjalnym stanowisku roboczym. Doświadczony fachowiec sprawnie zdemontuje wadliwą część i podda ją odpowiedniej utylizacji. Nowa tylna obudowa zostanie starannie przymocowana do telefonu za pomocą dedykowanych narzędzi i akcesoriów. W naszym serwisie wszystkie usługi są wykonywane zgodnie z zaleceniami producenta, a na nową część otrzymasz co najmniej kilkumiesięczną gwarancję. Jest to świetne rozwiązanie dla osób, które nie chcą w najbliższym czasie kupować nowego telefonu.
Wymiana tylnej obudowy w iPhonie 14 Pro Max jest bardzo opłacalna. Dzięki niej Twój telefon będzie się wspaniale prezentował, a jego codzienna obsługa znowu stanie się prosta i wygodna. Urządzenie możesz nam dostarczyć osobiście w godzinach otwarcia serwisu lub przesłać kurierem na wskazany adres. Jak tylko odbierzemy paczkę, od razu się z Tobą skontaktujemy, aby ustalić szczegóły naprawy i będziemy Cię na bieżąco informować o poczynionych postępach.
Zapraszamy do kontaktu! Czekamy na Twój telefon i chętnie udzielimy odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania.
Przydatne linki :