NAND to wewnętrzna pamięć w iPhone X. W tym miejscu zapisane są wszystkie pliki systemowe i dane użytkownika. Jednak w przeciwieństwie do karty pamięci modułu NAND nie można wyjąć bez użycia specjalistycznych narzędzi, ponieważ jest zalutowany na płycie głównej. A jak się objawia ta usterka i kiedy warto zanieść telefon do serwisu?
W przypadku awarii pamięci NAND iPhone X często zawiesza się zaraz po uruchomieniu. Wówczas na ekranie pojawia się białe tło z logo Apple, a użytkownik nie może włączyć telefonu. Do podstawowych objawów tej usterki zalicza się również problem z odtwarzaniem oprogramowania w iTunes, samoczynne resetowanie smartfona i kody błędów o numerach 21, 9, 2009, 4005, 14, 40 i 4013. W takim wypadku warto skorzystać z pomocy specjalistów, którzy wymienią pamięć NAND przy jednoczesnym zachowaniu dotychczas zgromadzonych przez użytkownika danych. Taka usługa nie jest droga i można ją wykonać w ciągu 1-2 dni roboczych. Podczas naprawy na specjalne życzenie klienta możemy też zwiększyć pojemność pamięci NAND w iPhone X. Pamiętaj, że w naszym serwisie korzystamy tylko z oryginalnych części lub dobrej jakości zamienników. Dlatego nie musisz się obawiać, że po naprawie Twój iPhone X straci na wartości.
Wymiana modułu pamięci NAND to całkowicie bezpieczna procedura, dzięki której Twój telefon będzie znów w pełni sprawny. Jeśli chcesz uniknąć czekania w kolejce, to zadzwoń do nas lub napisz wiadomość i umów się na dogodny dla Ciebie termin. Urządzenie możesz nam dostarczyć osobiście lub wysłać kurierem. Nasi pracownicy dołożą wszelkich starań, aby jak najszybciej naprawić Twojego iPhone’a X, abyś mógł wygodnie go używać. Ponadto na wymienioną część otrzymasz co najmniej kilkumiesięczną gwarancję.
Zapraszamy do kontaktu! Czekamy na Twój telefon i chętnie udzielimy odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania.
Przydatne linki :