Brak Sieci

iPhone 12 Pro Max
od 400 zł
  •  
Cena

Najczęściej zadawane pytania!

Brak sieci może być spowodowany kilkoma czynnikami:

  • Problem z kartą SIM: Karta SIM może być uszkodzona lub źle włożona.
  • Problemy z zasięgiem: Możesz znajdować się w miejscu, gdzie sygnał sieci jest słaby lub niedostępny.
  • Błąd oprogramowania: Czasem problem z siecią może być wynikiem błędu w systemie iOS.
  • Uszkodzenie anteny: Problemy z wewnętrzną anteną mogą powodować brak sygnału

Oto kilka kroków, które możesz wykonać:

  • Sprawdź kartę SIM: Upewnij się, że karta SIM jest prawidłowo włożona i nie jest uszkodzona.
  • Uruchom ponownie telefon: Prosty restart może pomóc w rozwiązaniu tymczasowych problemów z siecią.
  • Zresetuj ustawienia sieciowe: Przejdź do Ustawienia > Ogólne > Wyzeruj > Wyzeruj ustawienia sieciowe.
  • Zaktualizuj oprogramowanie iOS: Upewnij się, że Twój system iOS jest aktualny.

Jeśli podstawowe kroki nie pomagają, problem może być poważniejszy i wymagać:

  • Wymiany karty SIM: Skontaktuj się z operatorem w celu wymiany karty SIM.
  • Naprawy anteny: Jeśli telefon miał kontakt z wodą lub został uszkodzony mechanicznie, może być konieczna naprawa anteny.
  • Kontakt z serwisem: Jeśli problem nie zostanie rozwiązany, skontaktuj się z autoryzowanym serwisem Apple w celu dalszej diagnostyki.

Tak, czasami problem z brakiem sieci może wynikać z błędu w oprogramowaniu. W takim przypadku:

  • Aktualizacja oprogramowania: Może rozwiązać problem, jeśli błąd dotyczy wersji iOS.
  • Przywrócenie ustawień fabrycznych: W przypadku poważniejszych problemów, przywrócenie ustawień fabrycznych może pomóc (pamiętaj, aby zrobić kopię zapasową danych).

Czas naprawy zależy od przyczyny problemu:

  • Jeśli problem dotyczy anteny lub innego komponentu sprzętowego, naprawa może trwać od 1 do 3 dni roboczych.
  • Jeśli problem wynika z karty SIM lub oprogramowania, rozwiązanie może być szybsze, a niekiedy możliwe na miejscu.

Inne Naprawy iPhone:

W tym modelu mogą się pojawić również inne usterki, które będą wymagały pilnej naprawy. Doświadczony fachowiec sprawnie wymieni wyświetlacz, tylną obudowę, przednią kamerę, moduł WiFi, przyciski boczne, gniazdo ładowania, baterię, mikrofon czy głośnik rozmów.

Brak sieci iPhone 12 Pro Max

Nowoczesny iPhone 12 Pro Max zapewni Ci stały dostęp do szybkiego internetu. Mając takie urządzenie, możesz wygodnie połączyć się z lokalnymi sieciami bezprzewodowymi. Jednak czasem w wyniku upadku, zalania lub zwarcia iPhone 12 Pro Max może mieć problem, aby zobaczyć dostępną sieć i się z nią połączyć. Najczęściej za tego typu usterkę odpowiada wadliwy moduł baseband. Jego naprawa jest dosyć skomplikowana i wymaga posiadania zaawansowanych umiejętności technicznych. Jak sobie poradzić z tym problemem?
Kompleksową pomoc uzyskasz w sprawdzonym serwisie pogwarancyjnym. Fachowcy szybko przeprowadzą pełną diagnostykę, aby ustalić przyczynę usterki i sprawnie ją wyeliminować. Na tej podstawie przygotują dla Ciebie wycenę, którą musisz najpierw zaakceptować. Jeśli doszło do poważnego uszkodzenia modułu baseband, to rekomendowanym rozwiązaniem będzie jego wymiana. Taka naprawa jest niezwykle skuteczna i trwała, a jednocześnie nie nadwyręży Twoich finansów. Specjaliści zamówią nową część o takich samych parametrach ze sprawdzonego źródła. W efekcie będzie ona dobrze dopasowana do posiadanego przez Ciebie modelu telefonu i otrzymasz na nią kilkumiesięczną gwarancję. Po wymianie iPhone 12 Pro Max bez problemu połączy się z dostępnymi sieciami bezprzewodowymi, dzięki czemu doskonale Ci posłuży zarówno w domu, jak i w pracy.
W renomowanym serwisie pogwarancyjnym wszystkie naprawy są wykonywane zgodnie z zaleceniami producenta. Ścisłe stosowanie się do procedur pozwala na uzyskanie zadowalających rezultatów. W efekcie zaoszczędzisz czas i pieniądze, które musiałbyś wydać na zakup nowego modelu. Pamiętaj też, że w serwisie pogwarancyjnym każde zlecenie jest traktowane priorytetowo.

Masz jakieś pytania?

Zapraszamy do kontaktu! Czekamy na Twój telefon i chętnie udzielimy odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania.

Zadzwoń do nas!

Zadzwoń do nas już teraz i dowiedz się, jak możemy Ci pomóc!

Napisz e-maila!

Napisz do nas wiadomość, a nasz zespół przyjemnością odpowie na Twoje pytania!